Leka i löv.

Vaknade imorse och mådde inge bra alls. Blev till att dra mig upp ur sängen iallafall, kunde inte missa ännu en skoldag, även fast jag har feber.
Bara frisörlektioner idag och det var tur det. Tappade humöret totalt när vi rullade curler och det är tur att Pia förstår mig.
Vi slutade tio i 3 och jag och Bell vandrade till stationen eftersom vi hade lång tid på oss.  Vi hittade på vägen ett minne till Bells mobil.
Nu har jag varit hemma i en timme, var på fotvård efter skolan och det var riktigt skönt att få fötterna ompysslade. Behövdes verkligen!
Nu ska jag träffa min kära vän Anna och undrar vad vi hittar på för bus. Godis kanske?


Dagens bild, jag och Lisa leker bland löven!
Tröjja från "Rut m.fl" och jeans från HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0