Långt inlägg= Dålig uppdatering

Ni måste ursäkta mig men jag har varken haft tid eller lust att sätta mig vid datan och börja skriva. Jag har istället left rövare ute med mina kompisar.
I Fredags var det Frisör/Skönhets-mässa i Kista och det var bland det trevligaste jag vart på. Lyckades träffa på Bobby från Bobby's Hårstudio, Magdalena Graaf och Linda Rosing. Maria och Mathilda blev alldeles till sig..
Gick därifrån med en stor påse från Bobby's hårstudio (alla fick sånna), en massa gratisprodukter, ett antal lepsyl och energidrycker.
Jag var hemma runt halv 6 och då packade jag mina grejjer och åkte upp till pappa min. Väl däruppe blev det mat och färga systers hår som blev väldigt fint.
Kvällen spenderades hos Dennis där det var lan och film som gällde med trevligt sällskap.

Lördagen började tidigt (som vanligt) och jag tog det allmänt lugnt. Duschade och gjorde mig iordning och åkte ner för att möta Anna på stan där hon skulle lämna in två par stövlar för omklackning och vi han samtidigt med en Kebabpizza. Ovanligt? Nej!
Vi parkerade sen våra feta ärslen i Ishallen för att kolla hockey med Amanda och Co.
Jag cyklade sedan hem i orkan för att göra mig iordning inför tre-rätters för att Barbro fylldde 75. Grattis till henne!
Mycket god mat, bla någon lax i bröd, kalvfilé och en blåbärsmousse av något slag.
Jag gick sen upp till Dennis igen i storm och jag var glad för att både han och Anna kom och mötte mig på vägen.
Jag var hemma därifrån närmare 12 och gjorde då pappa sällskap framför tven tills jag kände att jag höll på att somna.

Idag så har jag inte hunnit med mycket än. Fick reda på att man skulle ställa tillbaka tiden en timme, och de gör ju inte mig nått för vi får ju en timmes längre sovmorgon. Saftigt!
Vid 5 så blir det träning ute i Hummelstahallen, skönt att komma igång igen. Jag praktist taget älskar Futsal och fotboll!


Maria, Linda och Mathilda


Jag och Maria


Mathilda och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0