Ingen aptit kvar

Klockan ringde 07.15 imorse och det var rysligt skönt med sovmorgon. Mindre skönt var ju det som väntade på första lektionen.. COOPER-TEST! Jag är lite less på mig själv, men ändå rätt nöjd med resultatet. Det var ju som sagt både dimma och svinkallt, inte dom bästa omständigheterna för att springa.
Jag klarade mig iallafall och överlevde sen resten av dagen.
Kvart i 4 bussen var nästa som stod på schemat och sen hem för att sällskapa familjen vid middagen. Sen dess har jag varit med dom underbaraste vännerna man kan ha, vad skulle jag göra utan er?!

Imorgon är det att kolla hocketmatch  som gäller och klockan 5 är det dags för lagfest! Supertrevligt.
Sov gott

snyggaste bilden någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0