Händelserik kväll?

Ja ni, igår blev ju som de blev. Bion och sällskapet kunde man absolut inte klaga på och vi hade superkul men det var när vi skulle köpa chips och dipp påväg till bion som kvällen gick i kras för mig. Jag hade tappat mitt bankomatkort!
Bra jobbat men jag försökte tänka på annat eftersom vi iallafall skulle på bio och jag hade en biocheck.
Efter bion (som jag inte visste var 2 och ½ timme lång!) så cyklade vi till Coop igen där Amanda skulle köpa tandborstar och sen började våran eviga cykeltur där vi stannade ett fåtal gånger. Bla med att prata med Palm, David och några till.
Jag landade innanför min dörr vid 23.40 efter att ha stått och gjort Kajsa sällskap utanför mitt hus ett tag.
Eftersom det inte fanns något vettigt på tv så somnade jag nästan på direkten.

Idag kommer min dag bestå utav att plugga till engelskaprov som jag har på onsdag, leta upp mitt bankomatkort (mycket funderingar ger mig ett hopp på vart det kan ligga) och bara ta det allmänt lugnt.
Ikväll är det filmen Bad Company på 4an som jag måste se, älskar den!
Hoppas ni får en superdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0