Gocart!

Igår på avslutningen körde vi Go-cart med laget och det var bland det roligaste jag någonsin gjort! Herremin skapare vilken känsla! Konstigt nog vann Amalia, som inte ens har börjat övningsköra?
Efter blev det pizza på Nikkis med prisutdelning.
Igår kväll träffade jag Kajsa, Amalia, Johan och Julia utanför Idrottshuset och vi gick vidare till Westerlundska helt utan anledning. Men tur hade jag, Walid var där och jag han prata med honom en snabbis. Det var ju så länge sen..
Vi drog oss sedan vidare till Sara där hela Korsängsligan var+ några andra n00bs. Ta åt dig Danne!  Kvällen avslutades på donken!

Idag vaknade jag 10.18. Jag blev själv chockad över hur mycket klockan var. Käkade i mig frukost och åkteq ut för att kolla på systers handbollsmatch mot Norrköping. Vinst där med 31-22. Grattis!
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. Har vart och kollat på Esk nere på Enavallen med Lollo, Amanda och Amalia. 
Nu sitter jag i "mitt" rum och väntar på mat! VARMA MACKOR!! Sen ska jag kila vidare till mamsen där veckan spenderas.
Ta hand om er!


Nu funka bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0