Fullt upp.

Jag fick lite sovmorgon iallafall, tog 08.21 bussen så jag fick sova 1 hel timme extra!
Har hunnit haft 2 timmar matte bla och en väldigt lång lunch.. Jag har också hunnit att ta ett till hål i mitt öra, väldigt impulsivt om jag får säga det själv. Men nu är det gjort iallafall, tjusigare såhär.
Ikväll så har jag hunnit vara med mina kära vänner Kajsa och Anna. Var och klippte Oscar också hemma hos honom och jag hoppas han blev nöjd. Ingen större förändring, men kortare i nacken, precis som pojken ville ha det. Vi fick också höra lille stackarn till lillebror spy efter att ha fått en snus av Oscar. Han har det inte lätt.
Imorgon börjar jag 10.10, men jag ska inte vara med på första lektionen som är idrott pga av min förkylning. Lika bra att vila nån dag till.  Imorgon slutar jag också så tidigt som 15.00, skönaste!

Dagens låt är en av mina favoriter, gammal men bra! Eagle Eyed Cherry- Save tonight


Min vän stekaR-oscaR

Kommentarer
Postat av: amalia

hahah, dom kör så mycket med lilla johannes :o

2008-10-17 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0