Frisörlektioner hela dagen

Tisdagar är riktigt sköna faktist, iallafall en dag som denna när vi fick börja med nått nytt. Gick i skolan från 08.30-14.45 och vandrade sen vidare till stationen där Expressbussen (ÄLSKAR) väntade på mig. 
Sen dess har jag hunnit fira Farfar som fyller 77(?), ätit smörgåstårta hos pappa och familjen, lekt och byggt tåg-bana med min lillebror och pluggat engelska. Engelskan är jag klar med och det känns riktigt skönt måste jag säga. Känns bra att ha haft en lärare som nötit in grammatik i huvet och det sitter fortfarande. Tack Inger!
Vet ni vad? Våran ena katt hemma hos pappa väntar kattungar. Mysigt!
Nej nu blir det värdelösa "Cops" och sen fortsätta plugga engelska.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0