Fortfarande sämst på sovmornar

Duktigt Caroline! När jag äntligen får en sovmorgon så vaknar jag 09.45. Jag känner mig menlös!
Jag har iallafall gjort en massa idag, städat, strykit, gjort mig iordning och nu ska jag fortsätta städa mitt rum tills klockan blir 12.30. Då beger jag mig upp till Resecentrum.
Idag har jag ju bara 2 lektioner, svenska och matte. Rätt skönt om jag får säga det själv. På bussen blir det att läsa svenskaläxan.
Jag måste bara påminna mig själv om att imorgon är det Coopertest, jag fruktar morgondagen.


Idag har jag på mig:
Jeans från Jc, hur länge sen som hellst jag köpte dom!
Vit skjorta från HM
Vitt linne från JC
Svart smalt skärp från Rut m.fl
Klocka från Ur&Penn och örhängen från GinaTricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0