En paus ifrån Engelska pluggandet!

Vet ni vad jag lyckades göra imorse? Ja, jo jag försov mig!
Mica den rara väckte mig av att sms där det stod att jag nyss missade bussen och då var klockan 07.21. Jag försov mig alltså 1 ½ timme. Men jag var snabbare än USAIN Bolt (Du förstår nu Andreas) och jag åkte hemifrån mig redan 07.35 och han upp till nästa buss. Jag var sminkad och klar måste jag tillägga.
Jag har idag klippt lika längder på min permanentade docka och sedan rullat curler på slutresultatet.
När jag kom till stationen väntade min dags-räddare: Direktbussen till Enköping!

Sen jag slutade skolan har jag pluggat till mitt engelskaprov som jag har på Onsdag och jag kan nästan allt. Jag är stolt över mig själv. Sen har jag också kollat igenom hela Amalias bilddagbok (beccamalia) och jag saknar dig hjärtat. Vi måste ses senast på onsdag!
Nu ska jag fortsätta plugga tills klockan blir 21.00. För vad händer varje måndag kl 9?
 JO, 2 ½ MEN!!!!


Jag skrattar åt min och Kajsas min, mitt jättemårka hår och min gigantiska tårtbit! Den var ungefär 1/4 av hela tårtan. Räkna ut hur många vi var som fikade?

Kommentarer
Postat av: AndreasN

Ja jag förstår dig precis caroline :)

2008-10-21 @ 13:47:41
Postat av: världens snyggaste kajsa!

du är ful, jag är ännu fulare (Y) xD

2008-10-22 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0