En av dom bästa

Igår var bland det roligaste jag upplevt.
Oturen hade vi och mamma hade såklart bokat biljetterna väldigt sent så vi fick sitta på balkongen högst upp i Västerås konserthus och två av våra familemedlemmar är väldigt höjdrädda men det gick ändå.
Jag måste också erkänna att Björn är lite överreklamerad. Jag hade nog förväntat mig lite mer utav honom. Men bäst ikväll var iallafall Özz och Måns. Men det är nog bara därför att jag har exakt samma humor som dom. Jag skrattade så jag nästan fick magrutor.
Efter "Showen" så gick vi och familjen Lindqvist till en resturang i Punkthuset där jag åt en av världens godaste/fetaste pizzor. Oxfile med bearnesesås! Underbart gott!
Jag tog tåget hem vid 21.54 och jag är faktist rätt stolt över mig själv för det var första gången jag åkte tåg själv. Jag var lite rädd kan man säga? Men jag kom iallafall hem hel och åkte sen hem till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0