Caroline i huvudstan

Klämmer in Dagens låt här: The Pretenders- Il stand by you

Det blev en längre dag i Stockholm än vad jag trott. Jag kom hem för ungefär 2 timmar sen. Jättekul att träffa min ena syssling Josefine (Anton var inte hemma), Lotta och Staffan. Dom har "flyttat" in i en lägenhet på Odenplan och det var faktist bland det vackraste jag sett. Så stor och så mycket ljus!
Först blev vi bjudna på mat, en jätte god pasta med någon tomatsås och så självklart en efterätt på det. Närmare sagt; Cheescake!
Vi hann med hur mycket som hellst: äta, umgås, gå på stan (fixade löshåret och hittade en supersnyg väska), bio och sen hem igen till Odenplan för att umgås lite till. Jag måste bara tillägga att High School Musical 3 är jag nog en aning för gammal för. Jag är inte så road av tårar eller Zack Efrons snygga rygg?

Imorgon blir det att fixa löshåret, träning 16.30-17.30 och 18.30 är det Lucia-möte. Är tydligen utvald bland 25 stycken som har en chans att bli Enköpings lucia?! Mamma säger jag bara, mamma..

Jag fick en förfrågan om vart man kunde hitta den snygga väskan jag lade upp en bild på igår. Den finns på Asos och kostar ungefär 300 kronor. Min som jag köpte idag kostade 129 kronor och kommer ifrån HM!
Har ni hört att det kommer en ny Pirates Of The Caribbean, UTAN KEIRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0