Ännu en sovmorgon!

Jag tror jag är piggast i världen just nu, bokade av min tandläkartid som jag skulle ha vart på idag 15.00. Men eftersom jag inte är hemma förns fem-halv sex idag så är det ju lite tjorvigt.
Jag har inte hunnit äta frukost, får köpa med mig nånting på bussen från resecentrum. En baguette skulle inte sitta helt fel!
Nu ska jag iväg, bussen går om en sisådär halvtimme.
Efter skolan kanske jag också ska träffa min mycket saknade vän Walid på stan. Får se om mamma vill att jag kommer hem på en gång eftersom hon vart borta ett tag nu.
Jag måste bara få skryta.. Ikväll ska jag vara med världens bästa vänner OCH äta Tacos. Två toppengrejjer samma dag, det här kan inte sluta dåligt helt enkelt!


Iväg till skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0