Vem, om inte Sebastian Åman?

Som jag skrev igår kväll: Min vecka går mycket snabbare om jag har någonting att se fram emot. Och vipps så hör en viss Sebastian Åman av sig och undrar om man vill följa med på biopremiären av Saw 5 på fredag. Jag hade totalt glömt bort att den hade premiär på fredag, och man är ju inte dum och tackar nej till Sebastians sällskap. Nu ska vi få tag på några fler som hänger på!?
Mamma och jag kom också överens att på onsdag när jag slutar tidigt så ska vi först luncha ihop och sen åka och kolla på ett par nya inomhusskor. Eftersom mina har spruckit bak i hälen. Så helt plötsligt, bara sådär, så har jag två saker att se fram emot!


Jag måste säga att Sebastian passar som sol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0