Veckan ser bara bättre och bättre ut.

Igår slutade jag halv 12. Idag började jag 10.10 och slutade 14.30 och imorgon börjar jag åter igen 10.10 och slutar 13.00. Jag som trodde att veckan skulle bli en mördar-vecka.
Hade en riktigt skön svenskalektion också. Vi har ett program som ska spelas in (Bokhörnan) och vi gick bara igenom manuset och lekte lite. Sen så har skolan bara varit helt okej, jag funderar faktist vart all tid har tagit vägen, känns som veckan har vart jättekort. Och imorgon är det ju fredag?
Påtal om fredag så blir det ingen bio för oss eftersom SAW 5 inte har premiär i Enköping förns om en månad? Det kan ju inte vara sant? Men vi ska hitta på något roligt iallafall.
Skönaste dagen kommer fortfarande vara imorgon, först idrott (badminton) och sen engelska. Sen slutar jag, och då är det helg!!
Nej, nu ska jag snart hoppa i träningskläderna. Det vankas Body-sculp och muskler!


Bilden är från igår och frisörlektionen.


From the side.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina frisyrer!

Är frisör en rolig linje att gå på?

Det verkar roligt i alla fall, att få klippa och göra fina frisyrer. :)

Fin blogg har du också, förresten!



Jag skriver med en blogg, och den handlar om mig själv som är 17 år och handikappad.

Fick som 2,5-åring ett förkyldningsvirus i ryggmärgen som gjorde mig förlamad.

Nu idag kan jag gå men inte exakt som förut.

Jag har myalgi(muskelvärk) och nervvärk.

I min blogg skriver jag om min vardag, intressen och allt jag har för mig!

Jag hoppas att jag med hjälp av min blogg kan beskriva min vardag och förhoppningsvis hjälpa andra handikappade som är i tonåren som jag!

http://mariestayreal.blogg.se/

2008-11-06 @ 19:53:28
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0