Step up- Vad är meningen med kordination?

Jag vet att Kajsa känner samma sak.. Hon och jag har noll koll på våran kordination och benen svängde hej villt på brädan.
Jag gick upp och var ganska pigg imorse och det var skönt efter gårdagen. Jag har bara klippt en massa idag, framåtlutning av helform och gradering i framåtlutning. Jag han också påbörja att korta av min kära permanentning..
Efter Eva-Lills lektion så var det permantent-rullning i 2 ½ timme. Och varenda kotte som känner mig vet att det är det värsta jag vet. Alltid denna permanent. Permanent, permanent och permanent..
Blev också en tripp till Frisörshoppen där jag var snäll nog och köpte en "Dust-it" till Kajsa eftersom hon bett så länge och som vanligt väntade min kära Expressbuss på mig vid station tillsammans med Elin och Linnea. Bra tajmat med Magnus så kom jag hem till 16.00 och det blev en soppa med nyagräddade baguetter och en omtalad Step-Up träning med Kajsa och gänget. Det var bland det svettigaste jag har gjort men också det pass som har haft mest kordination i programet. Aldrig mer Step Up säger jag bara, aldrig mer!
Nej nu ni ska jag kolla fotbollen, Liverpool- Atletico Madrir på tv6. Imorgon går jag ju bara till halv 12 och sen blir det lunch med mamsen.


Jag och min kära docka..

Kommentarer
Postat av: världens bästa kajsa!

vi och step-up (Y)

2008-11-05 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0