Snö..

Yes, träningen gick helt okej för en gångs skull! Ibland bara älskar jag livet. Förutom när jag kom utanför dörren och såg all snö som hade kommit.. Man fick cykla "försiktigt" och enligt Anna är det att knappt rulla frammåt. Men hon är ju så jätterädd för is och halka så vad gör man inte?
Vet ni när jag börjar imorgon? Jo, kvart över 12. Men jag ska till skolan en halvtimme tidigare, bara för att käka pizza som det är till lunch. Imorgon kommer jag också älska livet för jag är ett matvrak!
Nej ni, jag måste sätta mig och plugga lite matte. Mitt favoritämne nu för tiden faktist. Men inte när det gäller prov.
Sleep tight


Hittade en gammal bild på mig och Amalia.
Jag hade tom ett rosa "Älska fotboll" armband och då är det länge sen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0