Nu ska jag bege mig ut.

Att gå till stationen är inte det roligaste men man får lov, jag kommer ju inte till skolan på något annat sätt. Kallt och ruskigt är det också, inte nog med att det finns snö på marken, den viner omkring också!
Idag har jag bara frisörlektioner och jag hoppas verkligen att våran lärare är frisk, annars hade jag kunnat sova 3 timmar till. Sen halv 3 ska vi till Fyrisskolan (där vi kommer gå i 2:an) på nått möte om individuella valen och valbara kurser. Jag känner på mig att jag kommer komma hem sent ikväll. Men inte för sent hoppas jag, för ikväll ska jag ta min skyddsmask och åka upp till Rebecca som har körtelfeber. Jag kommer säkert svänga förbi Coop och ta med mig nånting gott (läs Ben and Jerry-glass).
Nej, nu måste jag rusa. Tjing! Imorgon är jag leeeedig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0