Nu får jag börja ta tag i träningen igen

Missade både träningen igår och i Torsdags. Men i Torsdags var det faktist inte mitt fel eftersom militärerna hade någon avslutning och hade bokat hela idrottshuset. (Kommer inte ihåg om jag berättade det här i Torsdags eller om jag bara var för upprymp då). Ikväll är det konditionspass som gäller med laget. Jag hoppas att det blir mycket för magen, för det skulle verkligen behövas. Haha!
Skolan idag var helt okej måste jag säga, bättre än det brukar vara. I mina ögon börjar jag faktist se en vändning i den här skolan, jag börjar få roligt. Men jag saknar Hulda mycket och jag hoppas att hon har det bra på Lundellska.

Nej jag har en sak att erkänna folk. Jag är avundsjuk på Felix Nyberg.. För att han ska på Dif- Brynäs imorgon!! Och inte har han berättat något för mig förrän idag. Smart gosse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0