Min nya hemsida heter: Jaghargjortbortmig.se

Mja, där kan ni nu bege er för att höra..
Skoldagen har varit riktig skön idag. Började 12.30 och slutade 15.00. Inte illa om jag får säga det själv, inte illa!
Imorgon är det också sista dagen för Mathilda. U know, vi kommer sakna dig. Och då menar jag väldigt mycket. Men du får söka lyckan på nått annat än frisör, haha!
Nej, snart kommer Anna hit och vi hittar väll på någonting eftersom våran träning är inställd för att några militärer har bokat hela Idrottshuset. Hur kan dom vara så många så dom tar hela Idrottshuset?
Jag blev just nu supersugen på Lussebullar så vi tar väll en sväng dit och köper oss några, om jag känner oss rätt.
Imorgon är det sovmorgon igen, livet leker. Fan, jag glömde bort arlen.



Look what i found! Väldigt gammal bild på moi.


Kommentarer
Postat av: lisa

men så söt ändå! :)

2008-11-21 @ 19:26:34
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0