Min julklapp

Är det någonting ni kan ge mig i julklapp så är det att övertala min mamma till att jag ska få göra denna skönhet på ryggen. Den är inte alls såhär stor utan det var en för liten rygg (?) och hittade ingen större bild. Väldigt synd, för den är så vacker och jag vet att många skulle hålla med. Det här är inget jag kommit på bara sådär, utan jag har så länge velat göra en tatuering men inte riktigt veta vad jag velat göra. Men nu, när jag är så säker så jag skulle kunna spricka. Det är en text ur en låt som betyder nått speciellt för mig och jag skulle kunna göra vad som hellst för att få göra den här.


Som jag sa, ett snyggare typsnitt och mindre. Mycket mindre!

Kommentarer
Postat av: Simon Fredling

Vad söt du är carro :)<3

2008-11-20 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0