Max Payne

Igår kväll var det bio som gällde för folket och Sarajevo med familjen. Pappa var så snäll och kom och hämtade mig vid halv 6 och vi for sedan vidare mot Sarajevo där familjen väntade. Tur bara att min lillebror är så extremt söt, annars vet jag inte vad jag hade tagit mitt till.
Fick sen skjuss av pappa till Anna och det var bara att röra på påkarna igen för vi skulle möta Kajsa och Rebecca innan vi skulle till Coop för att träffa resten av ligan. Vi hade satt oss ner när klockan var 20.45 och jag måste säga att bion var väll sisådär, rätt mycket demoner(?) och så måste jag säga Tack till Jocke för den stenhårda godisen som satte sig så fint på min kind. Efter bion var det bara att möta syster och sen bemöta den långa vandringen hem med henne och Dennis pojken.

Nu väntar jag på att Jossan ska ringa och säga att hon är vaken så jag får skjuss ner på stan. Väl där skulle jag hjälpa Anna med någonting, jag har ingen aning vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0