längtan till träning

Gårdagen blev väldigt lyckad. Tack Rebecca för en trevlig kväll med en massa trevligt folk!
Killarna bjöd på bland annat bastu medans jag och Anna körde gamla låtar och en massa dans. Lyckat var vad det var, väldigt!
Mamma väckte mig halv tio imorse (allt för tidigt) och jag käkade frukost med familjen när vi sedan gav oss iväg till mormor och morfar. Morfar fyllde 61 så det bjöds på en massa god mat och tårta. Oj vad det var länge sen, känns det som iallafall. Gott vare iallafall. Bättre blev det också när kusinerna bjöd på massage. Det fick mig att påminna mig själv om att jag kanske ska gå coh utnyttja mig presentkort på en helkroppsmassage snart? Det känns välbehövligt.
Nu är jag hemma och ska snart byta om för att Kajsa kommer förbi för att hämta mig och resten för att sen åka ut till Hummelstahallen där vi kommer vara tills träningen är över.


"Man kanske ska flytta till Bålsta så kanske man kallas för Snygg-Carro? Det vore inte illa.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0