Jag mår inte bäst..

Jag kom ju upp imorse iallafall, hade nå extremt ont i magen och mådde som självaste fan. Men jag tog bussen iallafall till Uppsala men tog nästa buss hem igen och somnade på en gång.
9.15 var jag hemma i Enköping igen och mådde ännu mer illa och pallrade mig hem och gick och la mig. Jag somnade 10.15 och vaknade inte förns 16.00 av att familjen började rasa in i huset. Sömnen var väldigt välbehövlig för nu mår jag bättre, men forfarande inte bra. Men imorgon får det bli skola iallafall, hur jag än mår. Kan inte missa två frisörlektioner också. Missade ju en idag..
Därför blir det ju ingen träning ikväll men jag har en sak att bocka av från listan. Har hunnit klippa min kära syster och hon blev nöjd.
Nej, nu blir det till att sova igen. Jag tänker inte må såhär imorgon!!
Sov gott mitt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0