Jag kom just på en sak

Vet ni vad jag kom på? Det här är sista lov-dagen, och imorgon, ja då är det att gå upp 05.45 som vanligt. Varför valde jag att gå i skolan i Uppsala? Idag känns det så värdelöst.
Träningen gick kanon och lite glädje var allt som behövdes i spelet. Eller hur Amalia? Skrattar man och har roligt så kan det inte bli bättre.

Min vecka kommer se ut såhär:
Måndag: Skola, Svenskaprov och Konditionsträning.
Tisdag: Skola och möjligen klippa syster.
Onsdag: Skola och slutar 11.30,  Fotbolls-träning
Torsdag: Skola, bokredovisning, Bodysculp-träning
Fredag: Skola
Jag ska också hinna med att klippa Kajsa, Pillan och Anna. Men sånt går ju alltid att klämma in!
Någon som har något planerat inför helgen. Det är ju också alltid skönt att ha någonting att se fram emot. Det brukar gå så mycket snabbare för mig då!

Nej, nu har jag tagit mig för lång tid framför datan. Jag måste ju plugga Svenska, inte det roligaste!!


Det är lite trist att det inte blir någon Futsal i år. Vi är ju inget flicklag längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0