Jag kan inte koppla in min mobil till datan

Just därför kan jag inte lägga in en massa bilder på mina kissebebisar som vi nyligen fått.

Min morgon kunde verkligen ha börjat bättre. Allt gick helt okej tills jag kom upp till Resecentrum och det blåste orkan. Lägg märke till att jag gick upp dit. Det kommer fram en tjej och säger att alla bussar från Enköping idag är inställda så jag (lycklig) gick hem igen då jag får ett sms av Mica där hon säger att hon sitter på bussen. Jag blev ju chockad eftersom jag trodde att bussarna var inställda. Mamma fick skjussa upp mig igen och jag han med 07.51 bussen, som tur var. Vilket pucko säger att bussarna är inställda när dom inte är det?
Vi var också bara 16 personer i skolan också, många var insnöade eller vad man nu säger. Hade bara svenska och ARL och sen hade våra lärare pratat ihop sig och vi slutade 11.40 så att vi skulle kunna komma hem! Det var sjukt vad det snöade när jag skulle till bussen och det var mycket mildare blåst i Enköping när jag kom hem.
Nej, nu ska jag plugga Hårkemi och sen träning. först 2 bullar och ett glas mjölk. Mums på det!

Kommentarer
Postat av: kajsa

bussarna var inställda först, sen blev dom oinställda efter ett tag xD

2008-11-24 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0