Ingenting som 9 lila

 Nu är det skolan som gäller. Men jag trodde verkligen inte att det här skulle bli med så mycket skillnad från 9 Lila. Jag trodde inte heller att jag skulle sakna mina vänner så mycket som jag gör. Det är sjukt. Ibland vill jag inte ens gå till skolan, jag vill bara gå tillbaka till min gamla klass.

Idag blir det iallafall att bege sig till resecentrum om 5 minuter, ta bussen till skolan och sen upp för att kolla på Mica när hon färgar håret "en aning" ljusare. Hoppas det blir jättefint! Ska försöka hinna med den goda lunchen också, PIZZA!
Sen är det bara 2 lektioner som står på schemat: svenska och matte. Sen emot kvällen ska det tränas Bodysculp och sen kolla sista minutrarna på min vän Niklas Palms match.
Take care, snön ligger kvar!


Skolavslutningen..

Kommentarer
Postat av: kaaaaaajsaa

du är inte den enda som saknar 9lila ;(

2008-11-20 @ 17:36:31
Postat av: Elina

9 lila var det bästa, saknar så sjukt mycket.

lär ju bjudas på återklassFEST snart!

2008-11-20 @ 21:52:29
Postat av: lisa

alltså va hette ni 9 lila? ;O

2008-11-21 @ 19:29:05
URL: http://lisagisslandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0