Gamla datorn

På den här datorn, som inte har så hög prestandard, kan man hitta allt möjligt. Några fåniga bilder på mig och en riktigt rolig webcamera som jag lekt med och jag lyckades fångas på bild. Även fast det inte brukar vara något problem annars, extremt fula bilder också brukar jag lyckas med.

Skolan idag vart helt okej, bara två lektioner och rätt god pizza till lunch. Han med kvart i 3 bussen och var hemma i lagom tid tills mamma också var hemma.  Har hunnit lira The Sims med systra mi och lagt på mig ett antal kilo endast bestående av Pasta Carbonara. MUMS!
Nu om en timme är det dax för bodysculp-pass och jag tycker synd om Kajsa som aldrig har tränat det här för jag vet hur jobbigt det är, för hela kroppen! Magen ska pumpas rejält, vi hörs!


Skarpan 07

Kommentarer
Postat av: kaajsa

jag var bra på bodysculp ;D

2008-11-20 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0