Fullspäckad helg.

Fredagen blev inte som planerat. Inga bartenders för våran del. Vi umgicks istället med Andreas, Sebastian, Kajsa och Amanda. Det blev öerhört sent, jag fick sällskap av Andreas när jag skulle hem vid halv 2. Vi hade nå himlans kul iallafall och det kändes inte riktigt som att vi hade suttit på samma rum i 5 timmar. Jag trodde också att mamma och familjen skulle vara hemma och sova när jag väl kommit hem men dom ramlade in ungefär en halvtimme senare.

Lördagen så vaknade jag vid elva och var lycklig över att få ha sovit ut. Dagen bestod av att kolla hockey tillsammans med en massa trevligt folk och på kvällsingen blev det ungefär samma sällskap som kvällen innan. Amanda följde med mig hem efter hockeyn och jag klippte henne och vi fick sen sällskap av Andreas och Sebastian. Jag lämnade dom runt 10 och träffade Linus pojken. Det blev till att åka hem till han och hans hundar och kolla igenom en massa skolkataloger och alla album med bilder på honom som liten! 12 var klockan när jag steg innanför dörren.

Imorse fick jag en rejäl sovmorgon då jag vaknade vid 12 och sen dess har jag städat mitt rum, kollat handboll, duschat och varit med amalia. Gud så jag har saknat henne, måste ha vart evigheter sen jag träffade henne. Nu måste jag sätta mig och plugga och klockan 6 ska jag kolla hockey med Amalia och Mikkis. Inga som hellst klagomål på det.


Jag måste säga att Linus fortfarande har samma röda handskar!

Kommentarer
Postat av: linus

jah har inte alls röda handskar!;)

2008-11-16 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0