En sån där

Jag tror jag har gått och blivit någon som inte bloggar när jag är hos min pappa. Varannan helg är det mera luckor här än vad det är någon annan stans. Kanske är det för att jag väldigt sällan träffar dom här nissarna och nu tar jag självklart tillället i akt och gör det.

I Fredags var jag här ungefär vid halv 5 och det var skönt att få sitta själv ett tag och bara ta det lugnt. Blev kebab till middag och senare mot kvällsingen blev det film hos Herr Berglind, närmare sagt Blades of Glory och School of rock. Konstigt nog hade jag inte sett någon av dom här filmerna och jag måste rekomendera dom, särskilt Blades of Glory.

I Lördags blev det en lugn hemmadag med temat "Ta hand om mig själv". Underbart! Kollade SATC med systrar och åt en massa chips. På kvällen blev det att dra till Sebastian och kvällen slutade 01.00 i min sköna säng. Somnade på direkten men vaknade halv 9 imorse då jag hade fått hela 56 sms av en viss person som jag inte nämner vid namn. Jag måste säga att kvällen blev lyckad och jag var nog inte den enda som hade kul. Thanks Sebs!

I dag så har jag inte hunnit göra så mycket. Blev frukost efter jag vaknat och har också kelat med våra nya inneboender: 5 små kattungar som våran katt kläckte ur sig under fredagen. Kan ju inte motstå dom!
Om någon timme ska jag kolla systers handboll och 17.00 är det träning ute i snön som gäller. Fyfan va kallt!


Jag måste bara få tvinga er till att lyssna på den här. Den är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0