Anna är en vän till mig..

Anna kom till mig och gjorde mig sällskap ett tag när jag satt här hemma. Jag tyckte hon var väldigt vacker i mitt löshår som hon placerade lite fint på huvudet. Jag måste varna mina känsliga läsare för rätt hemska bilder. Vi cyklade sen vidare till Coop för att jag blev väldigt sugen på lussebullar såhär till jul. Ingenting jag kan göra åt saken. Utanför träffade vi på 2/5 av min familj, Gunilla och Amanda. Behövde verkligen prata av mig en massa och det var skönt.
Nu ska jag sätta mig och plugga ARL för det behöver jag verkligen.
 
Imorgon blir det idrott bland annat men vi slipper matten för att vi hade en extra lång lektion idag. TJOHO!



     

Icke är hon vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0